Sklep internetowy, działający pod adresem www.dbpublishing.pl jest prowadzony przez Wydawnictwo DB PUBLISHING Dobrogniewa Bąkowska z siedzibą w Błoniu, ul. Niemstaka 3, wpis. do ewid.UD-I-WDG-AOS-6415-3822-2-10 NIP 9521944464 REGON 015739647, tel. 502609805, tel./fax.: 22 7318700 ; zwane dalej Sprzedawcą.
Informacje na temat towarów sprzedawanych przez sklep za pośrednictwem sieci internet są podane na stronie www.dbpublishing.pl.
Ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Szczegółowe informacje dot.kosztów dostawy są podane w zakładce Realizacja Zamówień. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie www.dbpublishing.pl bądź wprowadzania w nich zmian.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.dbpublishing.pl na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zamówienia, telefonicznie: 502609805 lub fax’em: 22 7318700
Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia/Potwierdzenie transakcji.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych za zaliczeniem pocztowym – najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia;
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – najpóźniej następnego dnia po odnotowaniu wpływu pieniędzy na konto Wydawnictwa w PEKAO S.A. I. O. w Warszawie nr 24124010371111001002751040.
Do każdego zakupu wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT zgodnie z danymi podanymi w zamówieniu. Klient może wprowadzić zmiany lub wycofać złożone zamówienie do momentu wysłania przesyłki.
Zmian można dokonać telefonicznie 502609805 lub e-mailem pod adresem kontakt@dbpublishing.pl.
Klient ma prawo wyboru sposobu dostawy towaru oraz formy płatności. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Szczegóły dotyczące sposobu i kosztów dostawy znajdują się w zakładce Realizacja Zamówień.
Reklamacje: Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową. W przypadku dostawy niekompletnej, towaru z wadami technicznymi (np.błędy drukarskie), bądź uszkodzonego (np. podczas transportu) Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje mogą być zgłaszane listem – na adres Sprzedawcy, pocztą elektroniczną – na adres www.dbpublishing.pl. lub telefonicznie:502609805. W zgłoszeniu należy podać nr zamowienia (ew.nr dowodu zakupu: paragon lub faktura) oraz opisać przedmiot reklamacji. Reklamowany towar należy odesłać przesyłką pocztową na adres Sprzedawcy. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego towaru zostaną Klientowi zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia. Towar uszkodzony czy wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy(wysłany Klientowi na koszt Sprzedawcy), a jeżeli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu wydawniczego), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny zakupionego towaru. Sprzedawca uprzejmie prosi Sz.Klientów o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności doręczyciela (np.pracownika Poczty), w tym zażądania sporządzenia protokołu szkody. Protokół szkody umożliwi Sprzedawcy dochodzenia swoich praw u dostawcy usługi spedycyjnej. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta, jakie przysługują Mu wobec Sprzedawcy z tytułu rękojmii – na podstawie obowiązującego prawa.
Zwroty/Prawo odstąpienia od umowy:
Zgodnie z Ustawą z dn.30.05.2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w naszym sklepie towaru/odstąpić od umowy/ bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru. Aby skorzystać z tego prawa Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru na adres Sprzedawcy) Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie: w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Postanowienia końcowe:
9.1. Dla Klientów nie będących konsumentami (podmiotów nabywających towar do dalszej odsprzedaży) warunki transakcji są ustalane indywidualnie.
9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawa z dnia 30.05. 2014 roku o prawach konsumenta . Spory wynikłe w związku z realizowaniem umowy kupna-sprzedaży, w przypadku braku możliwości ich polubownego załatwienia, rozstrzygane będą przed sądem właściwym dla siedziby pozwanego lub miejsca wykonania umowy.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby polepszyć doświadczenie przeglądania i zapewnić dodatkową funkcjonalność.Więcej informacji